welcome to heaven

0kommentarer

ja det har inte blivit så mycket uppdatering pga inte varit hemma
i söndags så åkte jag o Annie till smedby o sedan sov vi till tis:)
o igår så kom jag hem vid halv elva o då hade jag ingen ork att blogga
idag så har jag o mamma varit på hansa city;)
vi kollade på allt möjligt o jag hittade gröna, rosa, beige, mörkblåa o orange färgade byxor :)
kanske ska skaffa ett par utav dom men vet inte vilken färg;)

men just nu sitter jag hos Stina o vi ska väll snart gå ner i källaren o kolla på film eller nått sånt;D
o jag ska sova hos henne o sedan imon så ska vi åka till vallby o hon ska rida privatlektion på en häst som heter Lukas;)

men men imon så kommer min kära kompis tillbaka från London:D
snacka om att man har saknat henne;*

Kram Thea


Plutten

Kommentera

Publiceras ej