hur du får man va??

0kommentarer

denna dag har inte redigt varit på min sida kan man ju säga...
det börjar med att man ska åka hemmifrån vid fem i halv åtta
men gick det...? ne för cyklen har inte luft i däcket, så då blev det lite jobbigt
men när det var fixat kunde man äntligen åka till CIS(studiebesök typ)
jag var där till 12 på ett ungefär, o sedan åkte jag till min vanliga skola;)

o redan då så börjar helvetet igen...
förts går jag o väntar på emelie tills hon skulle bli klar
o som vanligt gick vi från matsalen...men vad händer då?
jo man blir träffad av en jävla snöboll
o då tog mitt tålamod slut, inte ska man reta upp mig i onödan...
o sedan så råkade emelie sparka på min fot...o det gjorde ont!!
o sedan ska ju några ha lite roligt o mula en men det gick inte första gången, haha
men aa de lykades tillslut..

men imom är det fredag o jag längtar faktiskt:)
sista dan för denna veckan o aa det är skönt;)
o sedan blir det rida lektion också, bomövningar

Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej