I like you but it's a secret

0kommentarer

idag är det ju fredag den 13:e o de är kanske många som tänker så här
"vad kommer hända idag kommer jag få otur?"
så där tänkte jag ungefär jag tänkte att jag skulle typ bryta mig när jag skulle rida osv...
men det hände absolut ingenting förutom att jag kommer ha träningsvärk efter mitt ridpass o skolgympan..:/
så nu kommer vissa bli besvikna att jag inte skadat mig;P
HAHAHA rätt åter;)

men idag så hade vi fysikprov o jag tror faktiskt att det gick rätt bra;) men det fär vi reda på snart;P
sedan har det väll inte hänt så mycket mer i skolan förutom att vi har får LÄXOR...

men idag så var det det försat ridpasset för terminen;)
ska jag vara ärlig så gick det faktiskt bättre än jag kunde tänka mig:D
jag hade Vincent, hade aldrig ridit honom innan så de blev spännande
jag fick ganska mycket bra kommenterer att jag kommit längre i min ridning o att jag satt mycket bättre osv
o tack vare det så blir man ju bara mer glad;D
så nu har jag två favoriter o det är Vincent o Fille:))

aa idag så fyller mion mamma år så vi har precis haft gäster
men träffade inte dom så mycket för att jag var i stallet;)
men men  nu sk aman ta o plugga tills man sommnar, låter roligt eller?

Kram Thea


bild från google


Kommentera

Publiceras ej