hon klarar sig utan dig

1kommentarer

ja idag så var det den fösrta skoldagen...
vi fick reda på välldigt många prov (nationella + vanliga)
det var ju roligt, första dan o så
men men på fredag så har vi fysikprov:/
o det kommer ju gå som det går men men, det blir ju så när klassen vill ha det efter lovet..
så det blir plugga på det så snart som möjligt

på spanskan så skulle vi jobba två o två o jag satt själv o då fick en flytta till mig o vi  tjafsade lite sådär,
inget märkvärdigt med det eller?
fast min kompis trodde att aa ni kan kanske lista ut vad hon trodde..
bara för att vi diskuterade på vad som var rätt o bla bla bla
men tror hon på det...nee det gör hon inte o så gjorde hon så att några andar kompisar också trodde det..
blä på dig Amanda;)
men aa nu så sak jag ta o plugga lite

btw jag tänkte att ta upp olika frågor o så svarar jag på en varje dag, eller vad tycks?:)

Kram Thea


Fille på senaste drssyrtävlingen:D

1 kommentarer

amanda den bästa jacobsson!<3

10 Jan 2012 17:43

hahaha skoja bara lilla gummsan!<3

Kommentera

Publiceras ej