frågor o svar

0kommentarer



Vad är det bästa med Fille?

Svar: det bästa med Fille är att jag gillar han o man kan lita på han. men öven för att han är världens bästa:)

Vem är din bästa kompis?

Svar: jag har typ två bästa kompisar o de är Emelie Silke o Stina JC


Vem litar du på mest?

Svar: jag lite på välldigt många men mest är det väll mina nära vänner


Vad tycker du om Astor?

Svar: eftersom Astor har varit min favorit ett tag o jag har tävlat honom o hållt på med han från att han kom till stallet så gillar jag honom ganska mycket. så honom kommer jag nog aldrig glömma

Hur lång är du?

Svar: ja jag är inte så lång jag är mellan 1.59-1.60 typ

Vad är det sämsta med Fille?

Svar: det sämsta med Fille ja vad kan det va...? kanske att han är "lite" töntig av sig o han kan ha sina dagar men det kan ju slla så

Hur många dar i veckan är du i stallet?

Svar: det beror på fall jag har mycket att göra eller ej. fall jag har mycket i skolan så är jag bara i stallet när jag ska rida. men annars så kanske 2-3 dagar men det händer inte så ofta

Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej