faller du, faller jag

1kommentarer

jaha då var denna dagen borta...
idag så sov jag till halv elva igen, vad har det tagit åt mig?
jag som alltid brukar vara uppe i "tid"
så aa då hade redan halva dan gått...
men idag så har jag varit på maxi med mamma:)
o där kollade vi på lite grejor
o jag kollade på en speciell tröja/kofta på Inter Sport;)
o aa den är rätt så dyr...men vill ändå ha den xD
varföe kan det inte bara vara rea på den som det är på allt annat?:(

ja snart ska man sätta sig i soffan o kolla på gladiatorerna
o sedan en film på sexan;)

men men imon så måste jag upp pga jag ska vara his Stina vid nio
o då ska jag följa med ut till en häst i vallby:)
så imon blir det klocka på ringning...
inte roligt..det påminner om skolan:/

Kram Thea

1 kommentarer

stina jc

07 Jan 2012 21:21

Moahahaha....xd tack vare mig...haha!

Kommentera

Publiceras ej