du var kingen utan k men nu är du ballt utan b

1kommentarer

ja du kom till vår klass i åttan någon gång
o när vi fick reda på att vi skulle få en ny klasskompis, ja då..
blev vi eller jag lite fundersamma över hur detta skulle bli
fall du skulle vara värsta bitchen eller så
men när du väll kom o hälsade på så insåg jag
att du var en bra person
jag kanske inte visste at vi skulle bli vänner men
tiden gick o vi kom bara närmre o närmre varandra

ja nu så har det gått sådär 1 år eller något
o vi eller jag vet typ precis allting om dig
du delar med dig av hela ditt liv
jag har fått veta väldigt mycket av dig om ditt liv
både om tråkiga o roliga saker

men en sak är att en så nära vän som dig kan man nog inte få
det är nog också ganska svårt att hitta en vän som dig
du hjälper en när man ha det svårt o tvärtom
du förstår det jag menar med olika "tecken"
vi kan prata utan att någon förstår

du är en sådan vän alla vill ha
o en sådan vän man aldrig vill förlora
jag hoppas att vi alltid kommer vara vänner
Emeile

(ps. skulle ladda upp en bild men datorn är helt störd...)



1 kommentarer

Emelie Silke

06 Jan 2012 23:26

aaaw thea, jag älskar dig bästavän!<3

Kommentera

Publiceras ej