mitt hjärta slår för dig

0kommentarer

jaha nu är det fredag ige, tiden den bara flyger iväg:)
på dagens gympa lektion så började den första egna idrottslektionen som någon i klassen skulle hålla
o det var John och Bledon som blev först ut
boxning/brottning blev det, det var faktiskt ganska roligt
för de hade humor igenom hela lektionen o peppade o förklarade bra ;)
ja, inför nästa veck aså står vi inför nationella prov i svenska, både läsförståelse & uppsats

idag så har jag ju ridit min lektion o jag hoppade som jag inte har gjort ordentligt på ett tag
men det gick bra, hade en stor klump i magen ett tag med det gick över efter ett tag;)
jag hade Vincent idag igen o det är jag glad för :)
för jag känner mig så trygg med han för han är så snäll o vet vad han ska göra o så;)
men på dagens lektion så hade vi några bussar också..
vi hade NIco som slängde av Annie mitt i studsen utav en tvärnitt som inte hade behövts över huvudtaget
o seadn hade vi Malawi som tyckte det var lite roligt o kastade av sin ryttare två gånger...
men det gick bra för båda

men imon så är det uz-möte vid 16.30 och sedan har vi fadderövernattning
som troligtvis blir rolig:)
men det ska inte bara vara roligheter i helgen utan jag behöver också plugga...
men men, kanske bäst att jag tar o sätter mig vid tv:n en stund o sedan sätter mig o plugga innan jag ska sova
får se fall det blir lite uppdatering innan jag åker till stallet imon annars blir det de på söndag;)

Kram Thea


(bara så att ni vet så blir det samma blider hela tiden bara för att det inte går ladda upp nya bilder)

Kommentera

Publiceras ej