du kommer alltid finnas fast ändå inte

0kommentarer

hallå!:)
min dag har varit underbar, varit en bra och lugn dag enligt mig;)
varit ganska chill lektioner o så
på bilden så ska vi måla av våran förebild och det kommer ju gå som det går;)
jag testade mig fram idag o aa det kommer inte precis se ut som min morfar
men men det får bli som det blir;)

i helgen har jag inte så mycket planerat, ska plugga lite o sedan får man väll hitta på något med emme eller nån som har lust
på söndag så drar ridskolecupen igång, första tävlingen blir i Oskarshamn så ni som ska va med lycka till!:)

ja idag så har jag ridit lektion
på teorin så kollade vi på filmen från hoppningen förra gången och så fickade vi;)
idag så fick jag byta häst två gånger...
först så skulle jag ha Fille ,em han är halt så det gick inte, sen skulle jag ha Hebbe men han fick inte gå för han har varit halt, så då fick jag välja mellan Nico och Shaggy
jag valde Nico men fall jag hade valt Shaggy så skulle jag fått byta igen...
men vi gjorde framdelsvändningar och det gick faktiskt rättså bra:)

men nu ska jag plugga fixa lite bild och sova;)
så godnatt

Kram Thea


Fille                                             Hebbe                                         Nico

Kommentera

Publiceras ej