det man lovar ska man kunna hålla

0kommentarer

tjo, för min del denna veck ahar jag nästan inget att köra:)
snacka om att det är skönt
jag ska  äta nu typ o pluggat har jag redan gjort;)
lite senare så ska emme höra av sig o då så ska vi se fall vi ska hitta på något
men innan det så ska jag kanske följa med mamma til affären

ipå onsdagar har vi bara 4 lektioner o det är bra lektioner också:)
första har vi syslöjd, svenska, läsning o elevens val
på syslöjden så började jag med min klänning jag ska sy;)
men kan ju säga att det tog ett tag innan jag fattade hur man skulle rita av för det var så många olika mönster på ett o samma papper, men det gick tillslut:P
jag hoppas att resultatet blir bra^^
nästa vecka så drar de nationella proven igång förutom de svenska muntliga som vi håller på med nu...

men nu ska jag ner o äta så  bye bye;)

Kram Thea


när man sitter vid datorn får man alltid sällskap utav Missan :)

Kommentera

Publiceras ej