vad ska man säga...?

0kommentarer

HEJSAN!

då snart denna dagen över....kommer bli rätt så skönt!
fick inte världens roligaste julklappar....
det jag fick var:
- 1D kalender :thumbup:
- tre par nagellack(rosa, svart o lilla) :thumbup:
- ett par skinnvantar :thumbup:
- rosa lakan och ett påslakan/örngott :thumbup:
- rosa strumpor...sådär
- bambustrumpor...vet inte
- morgonrock :thumbdown:
- 100 kr :thumbup: 
haha, så ja en hel del onödiga saker som jag aldrig kommer att använda...:/
o just nu så har jag inget att göra utan jag väntar på att kolckan ska bli nio så jag kan kolla på Svensson Svensson o sedan gå o lägga mig;)
men imon så måste jag upp då jag ska in till stan med emelie!:D
vi ska till mellandagsrean o lite så :P
det kommer iallafall att bli lite roligt ;)
 
Kram Thea
 
mina julklappar...;)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej