Va stark!

0kommentarer

Tja! Nu så ligger jag i sängen o ska sova...för imon så ska jag upp vid sex för att dra till stallet o ha jour;) sedan är det genrep vid tre...så ja jag kommer inte komma hem fören fem typ:( men aja. Sedan på söndag ska jag upp samma tid o ha jour igen;) haha o sedan vid tre så börjar showen! Alla som inte har något o göra imon vid tre kan ju komma o kolla;) 20 kr inträde för de under 18 år, 40 kr inträde för vuxna o 120 kr för familj..inte riktigt säker på familjepriset :P haha kommer va helt slut efter denna helgen...men det är det värt tjänar 600 kr så :D haha ja men idag så spelade vi upp vår teater o det gick helt okej!;) sedan gjorde jag italienska prov som troligtvis gick ganska bra:P haha sedan så red jag ju lektion o det gick åt helvete...hade Fille o egentligen ska jag inte ha stor häst på jag blir yr...så ja det gick ju som det gick:( men men nu så ska jag försöka sova så jag kommer upp imon;) Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej