lycka?:)

1kommentarer

GODMORGON! 

förlåt så mycket att det inte vart något bloggande på några dagar!
men jag har haft ganska mycket att stå i...:/
men ja just nu så ligger jag i soffan o kollar på tv :P
grymt trött o förskyld...inte roligt:(
men ja idag så ska jag få ganska mycket gjort:)
jag ska duscha, baka, plugga få gäster o till sist dra till emme :D
ja för idag fyller min lillebror år så ja^^
men jag ska ändå till emelie o ha lite tjejkväll kommer bli grymt roligt;D
men ja igår så red jag o då så hade jag först Dance sedan Kingston o sist Rhona :)
det var roligt o bra träning;)o lite träningsvärk blev det på de...
men nu ska jag vila en stund till sen så måste jag ta tag i mitt liv ;)
 
Kram Thea
 
Dance
'
Kingston (foto:sara)
Rhona

1 kommentarer

Alice

13 Dec 2012 16:59

Fina bilder!

Kommentera

Publiceras ej