lär känna mig bättre ;)

0kommentarer

1. Vad är ditt fullständiga namn? -  Thea Edit MIkaela Karlsson
2. Har du lätt för att bli kär? - Det beror på!
3. Vilken låt är bäst just nu? -  Little Things av 1D;)
4. Är du snål eller generös? -  Det beror nog på men mest generös tror jag^^
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - Sarah Jessica Parker 
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - Chocklad 
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - För det mesta är jag nog en ärlig och öppen människa men när det kommer till sådana lägen som kan vara jobbiga så kan jag bli lite mer tillbaka dragen..
8. Vad tar du med på en fest? -  MIna kära vänner!:*
9. Har du ett bra självförtroende? -  Ja, det har jag väll:)
10. Har du något smeknamn -  Ja det har jag...tedvig och tekoppen typ..
11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? -  Faktiskt ingen aning...kanske prova på något som man alltid velat? 
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? -  Ja, man ska inte vara för på utan vara sig själv!;)
13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. -  Louis Tomlinson(a)
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? -  Cassi
15. Hur ska du fira Jul? -  Med familjen;)
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? -  Villa
17. En dag du aldrig glömmer -  När jag träfade dig!
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? -  Sony Ericsson  Xperia 
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - MIna kompisar, hästarna & han 
20. Bästa boken du läst? -  Jadu...Män som hatar kvinnor kanske
21. Turnummer? - 8!
22. Vad har du för betyg i skolan? -  Det jag vill;P
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - Jag pluggar Natur 
24. Hur många barn vill du ha? -  Två kanske?
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? -  Nej, inte direkt...men gillat;)
26. Vilka länder har du besökt? - Inga...
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. - Irriterande/störande folk, sånna som måste lägga sig i andras liv & störande småbröder
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? -  Orlando Bloom
29. Hur stor garderob har du? -  Medelstor? :P
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? -  21/10 Vågen
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? - ...?
32. Film hemma eller bio? -  Film hemma;)
33. Vem är ditt senaste sms ifrån? - Stina!:love:
34. Vem ringde du sist? -  Mamma
35. Hur är ditt humör just nu? -  Jag är superglad! :D
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - Vet inte...eller jo men det skulle nog bli ganska mycket...tycker inte att man ska säga så får man är fin som man är!
37. vem i din familj står du närmast? - Det blir väll mamma, men fall morfar hade levt så skulle han nog vart närmst!
38. Är utseende viktigt för dig? - Nej, inte det viktigaste men det är klart att man kollar/tänker lite på det..
39. Hur många konserter har du varit på? -  Typ...4 eller 5;)
40. Något du inte kan leva utan? -  Emelie SIlke! :*
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. -  
42. Vilken årstid är bäst? -  Sommaren och Hösten
43. Du fick chansen att bo i Hollywood, hade du tagit chansen då? - Nej, tror inte det...men man skulle kanske testat
44. Vad tycker du om adoption? -  Jag tycker att det är okej!
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Det beror lite på fall det skiljer typ 8 år så gör det inte så mycket men när det böjar att skilja upp till 15 år och uppåt så är det faktiskt ganska vidrigt enllgt mig!
47. Vad gillar du för musik? -  Typ all:)
48. Vilken är din favorit genre i filmer? -  Komedi, drama eller nåt liknande
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Charlotte Nordh (Sara från Williams lista)
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. -  MIna föreldrar är skilda, min mormor och morfar är döda & jag har aldrig brutit mig;)
 

Kommentera

Publiceras ej