2012...

0kommentarer

jag tänkte ge er en liten återblick på mitt år;) 
vet inte riktigt fall jag kommer ihåg allt men kan ju försöka:)
 
Januari: Början på ett nytt år, mamma fyllde år(kommer inte riktigt ihåg...)
Februari: Utredning på mitt knä(januari?, kommer inte riktigt ihåg...)
Mars:  fortsatt utredning, singel i ett är...
April: Bästa dressyren på länge på Rhona!
Maj: Hade en ganska jobbig tid..
Juni: Slutade nian:) Början på ett bra Sommarlov!
Juli: Sommarlovet fortsatte bra;) sa upp kontakten med en idiot!
Augusti: Började första ring och hamnade i en grymt bra klass!:) 
September: Fick min älskade lilla katt Salmiak!:love: Ännu en bra tävling på Rhona!
Oktober: Fyllde 16 år
November:  Uz blev årets ungdomssektion!:D
December: Börjar lära känna en toppen person! Fick en kusin och det pinsamaste ögonblicket kommer ske..GLOBEN!
 
Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej