Strö salt i sårna..

0kommentarer

hejsan!:) idag började jag ju vid halv ett!:D men åt innan i skolan så det blev typ vid halv tolv;) rätt chill det med! Men var på funkabo en sväng o hälsade på lärarna o hämtade även min bildmapp:) såklart så var jag inte själv utan Emelie var med!:love: men slutade vid halv fyra typ o vi hade endast svenska ganska skönt;) fast vi fick ju såklart ett hemarbete...men aja efter skolan så möte jag emelie o felicia o vi åkte till maxi o lite;) sedan så har jag ju ridit min lektion idag:) hade Fille igen o idag var det hoppning på schemat! Han var väll duktig o så men lite stark kanske..hehe:P men är satans trött o ska ta o sova eftersom jag ska upp om sådär sex o en halv timma för att ha jour med Moa!:love: så godnatt allihopa! Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej