Om du är en dröm, vill jag sova så djupt att jag aldrig mer vaknar!♥

2kommentarer

Hejsan!
sitter hos stina och kollar på när hon gör matteläxor från förra terminen :P
men har vart hos henne typ hela dagen :)
vi har vart inne på stationen o hämtat hennes cykel o även på maxi!
på maxi kollade vi lite överallt ;)
sedan har vi väll inte gjort så mycket tagit det lite lungt typ :)
men nu så är det bara en dag tills ridningen, två dagar kvar till ironman o fyra dagar till skolan..
tiden går fort, helt makalöst:o
o snart så ska ju även bästa emelie flytta...:(
kommer sakna henne men hon kommer ju o hälsar på så det ska nog gå;):love:
men aa imon vet jag inte riktigt vad jag ska ta o hitta på...?
får väll se vad jag har lust o ork till att göra:P
kanske bara blir att ligga i soffan o kolla på tv hela dan eller träffa någon? :)
 
Kram Thea
 
 
 
 
 

2 kommentarer

julia

15 Aug 2012 22:12

inget, vad använder du för kamera?:)

julia

15 Aug 2012 22:14

vilken kamera använder du?:)

Kommentera

Publiceras ej