I say what I want to say and do what I want to do

0kommentarer

hejsan!
gårdagen blev inte så mycket av :P
var i stallet på möte o det mesta handlade om ironman, haha
så ja nu har vi väll koll på vad vi ska göra under Kalmars stora dag:)
kbf:arna ska stå i målet o servara dom lite, så det kan bli kul :)
men efter mötet så var jag med stina somm bestämt;)
men det blev även en övernattning i tält men Maja, Matilda, Vernesa, Stina o jag såklart!
haha aa men idag på morgonen så följde jag med stina ut till vallby:)
då jag även fick rida Lukas!
o nu så sitter jag hos stina eftersom jag ska sova hos henne:love:
o imon så ska vi hämta tillbaka hästarna från betet
ska bli roligt att träffa alla hästar men särskilt lille filleman!:D
men nu så ska vi väll ta o bädda o lite så ;)
 
Kram Thea
 
 
bete, hästarna, ironman, målet, möte , stallet , vallby, övernattning,

Kommentera

Publiceras ej