Hey hey, I wanna be your rockstar!

1kommentarer

hejsan!:) inte gjort så speciellt mycket idag...enligt mig iallafall hehe:P såklart så har jag vart i skolan;) o som jag sa igår så visste jag att jag skulle bli mosad idag också...haha men det kanske inte gör så mycket?^^ men efter skolan så gick jag, johanna, hanna, evelina, frej o jacob till max;) haha ja där satt vi o snackade o väntade på lite olika saker;) o jag väntade på Stina :D:love: vi gick på stan lite o så..;) men har även träffat en saknad emelie idag också!:love: o imon så börjar jag inte fören halv ett fall jag inte ska äta villsäga då blir det halv tolv;) rätt så chill kan man ju säga!:) så imon innan jag börjar så ska jag o Emelie ta o hälsa på..på funkabo;) hälsa på alla lärare men även hämta kvarglömda saker x)

Kram Thea

1 kommentarer

Isabellasphotographing

24 Aug 2012 23:20

önskar dig en fin helg! :)
kram


skulle vara supergulligt om du ville rösta på mig i någon av dessa fototävlingar! http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/august/alltid-lika-roliga-william.html#comment tack på förhand :)

Kommentera

Publiceras ej