En stor o roligt dag!:D

0kommentarer

hej! Nu så har jag äntligen kommit hem o har precis lagt mig i min efterlängtande säng! Har så j*vla ont i kroppen o jag har inte ens vart med i ironman så snacka om att de borde ha ont..!:o men men jag blev en catcher, o det innebör att man skulle ta de tävlande till athlet garden:) o ska jag vara ärlig så var det faktiskt roligt!:D för man fick ju prata med folk o man var tvungen att ta ansvar o så;) o ibland var man även tvungen till att prata engelska fast att det kanske inte gick så bra:P men de fattade o det var ju meningen:) haha men ska ta o sova för jag är trött, trött o trött..kinner nog ha lite värk överallt imon men men det tillhör ju livet så;) o imon så blir det ta det lungt, kanske va med någon innan jag ska iväg på funktionärsfesten!:) Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej