Happy girl! :D

1kommentarer

Hejsan!
en glad o nöjd tjej kom hem efter tävlingen idag :D
trodde faktiskt inte att det skulle gå så bra som det gick
hon var rätt så fin på framridningen o så men när man väll kom in på banan så segade hon ihop som tusan...
så det blev att kämpa i varje steg ;P
men ska jag vara ärlig så var det nog bra att jag tog LC:2 o inte LB:2
eftersom LB:2 är längre bana o det betyder att det skulle vara mer jobb
o det var nog bra att jag bara red en klass xD
men som jag sa tidigare så gick det bättre än jag trodde o i slutet så tänkte jag att detta kommer gå åt helvete...
men sedan sa de mina poäng o även att jag kom upp på en andra plats :D
snacka om att det blev en glad tjej då!! :thumbup:
men så här blev resultaten för LC:2 ponny tillslut:)

Ryttare                            Häst        Poäng     Procent

1. Caroline Bågfeldt Chuck        172      61,43
1. Sofia Hagström            Champion  172      61,43
3. Thea Karlsson              Rhona        163      58,21
4. Cassandra Jalmander  Nico            162      57,86
5. Lina Nilsson                 Dance         155      55,36
6. Annie Kristiansson       Trollet         154      55,00
x. Maja Glasberg              Royal          156      55,71  (utom tävlan)


fotograt: Stina JC

men nu blir det titta på tv sedan gå o lägga sig :)

Kram Thea


1 kommentarer

Isacs Mamma

23 Apr 2012 19:35

Hej!

Här kommer jag och tipsar igen:P



DU.. jag har en tävling som slutar i morgon som du hittar här :

http://isacsmamma.blogg.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-lantlig-dekor.html



Och en som är nystartad där du kan vinna presentkort på snygga underkläder :P

http://isacsmamma.blogg.se/2012/april/utkast-april-17-2012.html



Var jättegärna med! <3

Kram!

Kommentera

Publiceras ej