jag vill ha dig i mörkret hos mig

0kommentarer

hejhopp :D
ja ganska mycket att göra måste plugga, duscha o fixa funktionärer till en tävling ;)
haha aa på torsdag så har jag prov i biologi "genetik" får se hur det går men hoppas på det bästa:)
o sedan på fredag så är vi lediga o har påsklov i en vecka :D
haha idag på so:n så kollade vi på film o emelie kom mitt i typ o eftersom hon inte vart där från början så satt jag inte på min plats utan tvärs över klassrummet o hon skrattade åt mig för en sak hon tyckte var rolig eller vad man nu säger :) men emelie jag gillar dig ändå lika mycket :love:

aja idag så har jag äntligen lämnat in min cykel på lagning så snart så har jag en cykel igen :)
nee nu ska man väll ta o hoppa in i ducshen o sedan kolla på tve o plugga

Kram Thea



Kommentera

Publiceras ej