Så du hatar mig? Ta en nummerlapp och vänta tills jag bryr mig.

0kommentarer

Godnatt;) ja nu så ska jag gå o lägga mig hade jag tänkt, har precis kommit hem efter en tjejkväll med Anna, Anna & Emelie :D har varit skit roligt vi kollade på två filmer, wrong turn & jag saknar dig:) vi blev några man kort men det blev roligt iallafall, men hoppas alla kan nästa gång:)
Men igår så red jag ju min lektion, hade Fille o vi hoppade lite annorlunda hinder kan man ju säga xD det gick faktiskt väldigt bra, bättre än jag trodde iallafall :D o Fille hoppade allt utan stopp o så känner mig ganska duktig :P
Hahaha nästa vecka så blir det lite mer med hästarna eftersom jag ska tävla på söndagen:) både LC:2 & LB:2 i dressyr på Rhona man kan ju säga att jag är lite, ganska mycket nervös inför det :o men inte bara jag som kommer helt ny på ett program utan vernesa o jag ska klara detta tillsammans :)
Aja nu ska jag väll ta o försöka sova så jag kan vakna någon gång;) o så kanske jag o mamma ska åka till hansa eller nåt sånt^^
Så sov så gott

Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej