"Lalala jag varken hör eller ser dig"

0kommentarer

Tjoho! Borde nog gå o sova...har nationella muntliga i engelska i matte imon:( o vi har det i olika grupper, jag kom med Anna o Anna så det blev en bra grupp :thumbup: :love: haha men en sak är orättvis o det är att vi börjar vanlig tid alltså fem över åtta till fem över halv nio med engelska sedan har vi håltimme i två timmar o femton min typ....så segt så vår matte börjar tio i elva på ett ungefär..men fattar inte att de kunde ge oss så lång tid emellan medan andra har bara en timme typ,så orättvist:( men men vi får väll hitta på något ska iallafall ha syslöjd en sak som är säker:) aja inte gjort så mycket idag vart hos frisören o slappat typ;) har lite huvudvärk o så, så aa men hoppas det går över ;) men en sak kan jag ju säga o det är ju fotboll nu Barca mot Chelsea :) p jag hoppas på Chelsea :love: men nu så ska jag gå o sova så natt natt :tired:

Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej