Hitta killen som förstör ditt läppglans, inte mascaran....

0kommentarer

hejsan!
hade nationellla matte o engelska muntligt idag...hoppas det gick bra;)
det kändes rätt så okej så  det borde väll vara något gott tecken :)
men sedan har vi inte gjort något särskillt förutom att vi hade en enda lektion :P
o på den lektionen satt jag brevid min BÄSTA KOMPIS, KOMPIS
HAHAHAHA!!
men men vi gjorde ett test o sedan slappade jag ^^

jag cyklade till min sjukgymnast direkt efter skolan o så händer det typiska...
först en cyklist som varken kollar sig för eller visar att den ska svänga bara svänger över o precis då så ska jag köra förbi....så vi håller på att krocka...
sedan lite längre fram så går det en o pratar i telefon, han kollar sig inte heller för så höll på att köra på han med....
så störande, är det inte meningen att man ska kolla sig för eller visa på något sätt att man ska svänga??

men har precis ätit o vet inte riktigt vad jag ska göra...:(
ska kanske ut o cykla/gå lite senare med emelie eller själv eller ska jag o emme gå till KU fall vi orkar;)
men det beror på fall emelie är klar eller ej :P

Kram Thea



Kommentera

Publiceras ej