Bästa klasskompisen!

2kommentarer

ja min verkligen bästa klasskompis är emelie
hon har inte gått i klassen sedan sjuan utan hon kom i åttan någon gång :)
först så trode jag att hon var en idiotisk typ...men det vissade sig att så var det inte ;)
o nu har vi lärt känna varandra så pass bra så vi vet allt om varandra
fall det händer något så kan vi berätta det för varandra, för hon är en sån man kan lita på :love:
jag är faktiskt välldigt glad över att jag träffade henne, för det är hon som har  hjälpt mig för det mesta men även andra folk ;)

nu förtiden så är vi typ hela tiden känns det som, men det är roligt :)
man kan skratta åt allt o vi kan hitta på saker som inga andra fattar
o dte är de som är det roliga :)
o jag kan bara säga vi får aldrig lämna varandra
oavsett fall vi inte bor i samma stad så ska vi inte tappa kontakten!

älskar dig emelie :love:

Kram Thea

2 kommentarer

Emelie Silke ♥

26 Apr 2012 22:07

aaaw thea :')

jag älskar dig med bästavän!<3

Isacs Mamma

27 Apr 2012 10:32

Jättekul att du vill vara med i tävlingen!



jag önskar dig en helt underbar helg! Har du några roliga planer ?:P Kram

Kommentera

Publiceras ej