Hejhopp!!:D

2kommentarer

Nu så ligger man i sängen o funderar på massor av saker o ska försöka att sova fast att man inte e trött;) denna veckan har gått jävligt fort tycker jag, vad tycker ni?:) iallafall idag så hade jag kemiprov och jag tror det gick ganska bra ska jag vara ärlig för jag svarade på alla utan 2,5 utav 21 frågor;) men imon så ska jag upp ca det tänkt så att jag kan fixa mig och packa o sedan dra till Emelie :D för jag ska sova hos henne o vi ska ha en liten filmkväll typ;) o så får vi se fall vi träffar någon innan eller fall det händer något annat roligt;D btw idag red jag lektion på Malawi eller "melle" o det gick faktiskt mycket bättre än förväntat;) han hade fina gångarter men dock blev man "sjösjuk" utav allt gungande i galoppen;)

Kram Thea

2 kommentarer

Emelie Silke

28 Nov 2011 20:24

"melle"



HAHAHA! :*

Thea Karlsson

28 Nov 2011 20:36

HAHAHA!!



aa men hon sa ju så o jag kunde inte hålla mig från skratt :P

det var inte okej för hon kollade på mig som att jag vore dum i huvudet eller något:*

Kommentera

Publiceras ej