You will always make me smile!

0kommentarer

Ja idag så var det denn sista rediga skoldagen ;) o imon i skolan blir det innebandytunering i chill med klassen;)
Men först på morgonen ska jag till sjukhuset så jag missar halv dagen o det är ganska skönt så jag kommer typ precis till lunch eller lite tidigare :) men jag säger bara stackars Emelie som måste vara utan mig med vissa störda idioter....:/

Men idag efter skolan drog jag o Emelie in till stan o hennes syster hängde också på;) o i stan så köpte jag en sista julklapp till min bror så nu kan man stryka en sak på listan av saker som ska göras;) o sedan köpte jag en tomteluva till morgondagen o till julavslutningen o sedan ett halsband;) o Emelie ett likadant:) <3

Men nu så ska jag föröka sova så jag orkar gå upp imon o så att jag inte missar bussen som går vid fem i sju imon bitti:/ inte så roligt...

Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej