Hur svårt kan det vara att glömma?

0kommentarer

Ja denna dag har varit allt o ingenting
Jag har först o främst varit i stallet halva dagen typ. O träffat två av mina faddrar;) vi gick igenom vad de ville göra på våra träffar o sedan fick de vara ute i stallet o pyssla med hästarna o vissa fick testa på att knoppa;) o när det var klart så gjorde jag lite nytta o ryckte Shaggys man medans cassi o viktoria ryckte o tvättade benen på Nico:) o sedan har jag också fått lite extra motion/luft för jag har gått fram o tillbaka till stallet o sedan har jag varit ute o gått med Emelie :D aa vi snackade om allt möjligt o sen fick hon ett helt konstigt sms som jag inte kunde tro på men... Vi träffade också två stycken på vägen som vi stannade till vid;) men nu ska jag snart gå o lägga mig så jag orkar med skolan imon...suck...vill inte till skolan vill ha lov nu;)

Kram Thea

Ett hjärta som lyser för dig <3

Kommentera

Publiceras ej