gå inte framför mig, inte bakom mig, utan gå brevid mig!

1kommentarer

ja det har inte varit så bra uppdatering pga jag har varit sjuk...
va sjuk på julafton o sedan tre dagar till...men är inte helt ok än pga förkylning..:/
men idag så ska jag till stina o hjälpa henne med sitt rum o lite sånt ;)
sedan ska vi åka till stallet en stund också
o vi hade väll tänkt o träffa stallkompisarna o sedan smörja eller stända skåp eller något;)

imon är det nyår!!
det ska faktiskt bli rätt så skönt att det blir ett nytt år !:)
för det kommer hända så mycket nu;)
det är sista året i nian o sdan blir det gymmnasiet o det kommer bli spänannde
o sedan kommer det hända fullt med andra saker också som tex Emelie kommer dra mig in i ;P
aja nu ska jag gå o fixa mig o äta frukost

Kram Thea


lite sen blid men, men :P

1 kommentarer

Emelie Silke

06 Jan 2012 15:15

haha, roliga saker är det oxå! ;)

Kommentera

Publiceras ej