forever will you be my dream

0kommentarer

ja denna dag har varit väldigt slapp :)
vi har typ lekt på varje lektion eller det har inte varit så seriöst iallafall:)
på lunchen så började jag o emelie "tjafsa" med coffe, jonte o markus om vilka som var bäst, tjejer eller killar...
o jag o emelie sa att tjejer var bättre men de sa emot...o sedan på engelska lektionen så tävlade vi tjejer mot killarna, killarna vann...o då sa jag att vi alltid förlorar mot killarna i klassen o de sa " aa där ser ni vi killar är bättre en killar.." men vi kan bevisa imon på idrotten att vi tjejer är minst lika bra som er killar... så det så ;)

nu så har jag ätit och kollat på slutet på "Den Bästa Av Mödrar"
o nu ska jag snart byta om till stallkläder o dra till stallet för att rida lektion ;)
jag ska även få pengar för en jour :)
o nu när jag kommer till stallet så ska jag försöka att lära Moa att knoppa :D

Kram Thea



Kommentera

Publiceras ej